Ako to celé prebieha...
Zahraničná stáž pre študentov začína prezentáciou, ktorú prezentuje naša spoločnosť na škole, kde pracovník našej spoločnosti predstaví študentovi destinácie, kde môže študent absolvovať prax, aké sú podmienky pre daný hotel, aké sú pracovné pozície, platové podmienky, čo všetko musí splniť študent, aby sa mohol zúčastniť zahraničnej stáže. Prezentácia obsahuje aj fotogalériu hotela, ubytovne, destinácie a iné. Prezentácie sa zvyčajne konajú od októbra do decembra.

Ak sa študent rozhodne ísť na zahraničnú stáž, najprv vyplní prihlášku, ktorú nájde v časti Prihláška.
Zašle nám ju na e-mail, alebo cez pedagóga, ktorý má na starosti zahraničnú stáž na škole. Podľa údajov na prihláške (to je termín, pracovná pozícia, destinácia), naša spoločnosť študenta zaregistruje, odošle požiadavku na daný hotel a následne sa robí výberové konanie, kde manažér hotela príde na danú školu a spraví krátky pohovor so študentom. Niekedy výberové konanie prebieha aj formou SKYPE.
Je potrebné, aby študent maj základy ANJ, bez toho ho manažér nevyberie, pretože by si nerozumeli na pracovisku. Obsahom pohovoru je dialóg medzi manažérom a študentom, kedy sa manažér pýta študenta základné otázky (o sebe, o rodine, pracovných skúsenostiach,...) v anglickom jazyku, preto, je potrebné sa na daný pohovor pripraviť. Pointou pohovoru je zistiť či študent rozumie a vie reagovať/odpovedať a nie gramatická správnosť odpovedí.
Výberové konania prebiehajú od decembra do januára.

Ak si manažér daného študenta vyberie, podpisujú sa zmluvy. Zmluvy si študent má možnosť naštudovať vopred. V prípade úspešného zazmluvnenia/Matchingu, platí uchádzač a zamestnávateľ poplatok portálu prostredníctvom Exkluzívneho zástupcu tzv. Matching fee vo výške 150€, je to jediný poplatok, ktorý študent hradí, aby mohol vycestovať. Tento poplatok sa hradí buď priamo na výberovom konaní cash alebo najneskôr do 3 dní vkladá peniaze na účet našej spoločnosti (číslo účtu nájdete v časti kontakty - bankové údaje).

Na základe termínu na zmluve naša spoločnosť, v spolupráci so zamestnávateľom, zabezpečuje letenky pre študentov (v niektorých prípadoch si letenky kupujú študenti sami). Snažíme sa zakúpiť letenky presne podľa termínu na zmluve, ale nie všetky lety sú v daný termín, preto je tam rozmedzie plus mínus 7 dní podľa termínu na zmluve.
Po zakúpení letenky odosielame každému študentovi na uvedenú e-mailovú adresu (preto je potrebné uvádzať na prihláške fungujúce maily) informácie o odlete, presné pokyny k odletu, kde uvádzame: presný termín, čas, miesto odletu a príletu, názov leteckej spoločnosti a zakúpenú batožinu.
Študent nám podľa pokynov zašle svoj cestovný doklad, aby sme mu vedeli spraviť check-in a zaslať letenku. Check-in väčšinou robíme 30 hodín pred odletom, nakoľko u väčšiny leteckých spoločností a to skôr nedá.

Študent sa na letisko odkiaľ odlieta dopraví sám, v destinácií po prílete ho čaká transfer zabezpečený hotelom. Podrobný popis, ako sa správať na letisku nájdete v časti O odletoch.
